maandag 6 september 2010

Some Scandinavian homes

Beste bloggers,
Ik heb deze dagen wat minder tijd om te bloggen, ik veranderde van regio binnen mijn werk en moet dus weer wat aanpassen en ga ook nog wat tijd moeten vinden voor wat nieuwe juwelen om zondag te verkopen op HOERA! Hip Handwerk. Iedereen is welkom van 10-18u in het modemuseum van Hasselt. Verder doe ik nog mijn best op mijn webwinkel op poten te zetten, als een dag meer uren zou tellen, tzou al lang in de sjakosj zijn! maar onthou ook:

' If you work eight hours a day and sleep eight hours that gives you eight hours to do whatever you want" !

Ik geef je nog enkele Scandinavische interieurfoto's mee die ik hier vond, wegdromen in mooie sferen!






















4 opmerkingen:

  1. kwijl kwijl kwijl....
    mooi mooi mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi!
    Ik heb je getikt, voor meer info moet je eens op mijn blog komen kijken en als ik nog eens naar Hasselt kom dan pols ik eerst nog eens bij jou voor nog leuke adresjes! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat stralen die foto's toch een rust uit zeg, heel erg mooi.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wieg van Leander herken ik. Die heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen