dinsdag 8 februari 2011

New shoes for warm days



In een winkel in de buurt was het 'de maat van je schoen betalen' en aangezien ik kleine voeten heb is dit voor mij dus ideaal. Ik kocht 2 paar, die ik binnen 'n paar weken in Thailand zeker kan gebruiken. En aangezien ik geen TeVA-type (vind ze afschuwelijk)ben, maar toch degelijke schoenen nodig had, koos ik voor deze comfortabele sandalen (merk SPMshoes en Marco Tozzr). Vorig jaar waren mijn zomer schoenen ook al felblauw, zo'n leuke kleur! -> http://tie-ne.blogspot.com/2010/06/blue-shoes.html

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk! Al vind ik teva's wel altijd fijn lopen haha, maar ik snap 't wel hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blauwe zijn supermooi! Helemaal m'n ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tiene, welke winkel?! Die blauwe zijn inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad er bestaan mooiere sandalen dan teva's maar ik blijk ze nooit te vinden. Toch geen comfortabele. Dus ben ik uiteindelijk toch ook maar voor teva's gezwicht maar wel niet zo'n met plakkers :)

    BeantwoordenVerwijderen