zondag 18 december 2011

Fijne Feestdagen



Fijne feestdagen voor iedereen hier in blogland!
Ik kijk met plezier terug naar het jaar 2011,
het jaar waarin ik mijn creatief bijberoep officieel kon maken en daardoor vele leuke momenten had op marktjes, home-sales en ook leuke mensen leerde kennen...het jaar waarin ik twee supermooie reizen deed naar Thailand en Portugal met mijn lief,
én het jaar waarin ik meter werd van de lieve kleine Vince.

Jammer genoeg stierf hond Toby in de lente na 16 mooie hondenjaren...en was er de ramp op Pukkelpop.

Voor iedereen een leuk einde van het jaar en een goede start van 2011, veel creativiteit gewenst!





7 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne jaarwisseling. Leuke plaatjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een heel fijn laatste stukje van 2011 gewenst! En natuurlijk een mooi 2012!

    p.s. waar zijn die plaatjes van? Ik vind ze echt zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie ook een fijn eindejaar en een goede start voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige prentjes! Fijn eindejaar en ik duim voor een NOG beter 2012 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie illustraties, van welke illustrator zijn ze? Heel fijn om van je passie een officiële bezigheid te maken! En dat 2012 even prachtig mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook fijne feesten!
    Groetje van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog! Ik hou van je zelfgemaakte juweeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen