zaterdag 1 maart 2014

Webshop: Kleine Koning

Je hebt zo van die webshops die favoriet blijven van bij het begin, bij mij is dat die van Kleine Koning. Eerder heette deze shop 'Buidelslings en meer' maar er is inderdaad meer te vinden dan die leuke draagdoeken
Ik kreeg dit leuke pakket in de bus met:

*Een groen wollen jasje van de Britse 'Ana Gibb', het ziet er erg vintage uit en is handgemaakt van zacht merinowol. Super lief met 6 knoopjes en een overslag. Ik vind echte jasjes altijd zo onhandig om aan te doen en gebruik zelf meestal twee truitjes over elkaar, dus dit is een welkom vestje voor naar de onthaalmoeder te gaan! Ideaal in de winter maar ook in de lente nog te gebruiken als jasje.



 
* Een kousenbroek, broekkous of zoals de Nederlanders zo mooi zeggen 'Maillots' :) van het merk
Slugs&Snail, ze zijn speciaal gemaakt voor jongens. Daar waar ik toen nog twijfelde of het wel kan voor jongens, ben ik er nu helemaal mee weg! Niets zo fijn als een stoere kousenbroek om in te spelen, ze geven veel vrijheid om te bewegen en zijn lekker warm. Ze hebben een antislipzooltje zodat er fijn achter het karretje kan gestapt worden (en binnenkort vermoedelijk zonder hulp).

 * een mooi paar leren slofjes van het merk Ebooba, handwerk van een Oekraïens echtpaar. Leuk en heel betaalbaar!
Veel handgemaakte spullen dus in deze winkel, de spullen van het bekende 'Molletje' van de Tjechische animator Zdenek Miler staan ook nog op de verlanglijst hier (kijk die prachtige mobiel, trein, trekauto).
Deze kinderrugzakken en kliederschorten vind ik ook geweldig. Oh en de spullen van Rupsje Nooitgenoeg en The Gruffalo zijn ook zo mooi. Ik kende The Gruffalo nog niet, wat een leuke ontdekking en prachtige animatie!

Ik denk dat ik voor Viktor zijn eerste verjaardagscadootje ook maar een bestelling ga doen.
De shop heeft ook een facebookpagina. Breng zeker eens een bezoekje.
  

7 opmerkingen:

  1. diene telefoon van fischer price, daar speelden wij als kind mee, mijn kinderen ook nog, en ik zie dat hij nog altijd een topper is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh een heel mooi jasje en Molletje vinden we hier geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pláátje van een vestje. Prachtig kleurtje en mooie knoopjes. Ik vind de maillot erbij helemaal tof! Ja, zo'n spookjes"broek" is superleuk, want in Ramon zijn tijd had je dat niet... Hij had een gewone broek aan en was constant zijn sokken kwijt... perfect hoor met dat vestje erop!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi!
    Een prachtig jasje! Nam je voor Viktor maat 1-2jaar? Ik twijfel een beetje wat ik zou nemen voor Céleste die nu 9 maanden is.
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes, daar bij Kleine Koning hè... Zo tof, dat jasje. Ik heb meteen mijn eigen exemplaar ook besteld (en erover geblogd)! :-)

    BeantwoordenVerwijderen