zondag 1 juni 2014

Baby vrolijkheid

Gisteren hebben we een dagje gewinkeld in Leuven, ik woonde er een tijdje en ga graag nog eens terug om te shoppen, zeker voor de leuke babyspullen die je er kan vinden.
Aangezien de helft van de zwangerschap al is gepasseerd, gaat het nu in 'nesteldrangsgewijs gestaag vooruit'..we hebben niet echt nieuwe babyspullen nodig, buiten een extra babybedje (ik ben er nog niet uit of het een vintage exemplaar of een simpel Ikeabedje wordt). Maar toch, het is niet omdat de baby niks nodig heeft dat hij/zij geen nieuwe dingkes mag hebben...
Ik vond deze leuke spullen:
Antiloopknuffel van Moulin Roty bij leuk winkeltje Habiba  en
'Ik ben een konijn'(vintage gouden boekje) in de Fnac, mooie tekeningen!
 
Walvis-trekmuziekje van Silly U bij Les enfants terribles, onmisbaar zo een muziekje, Viktor slaapt nog steeds met zijn Ferm Living uiltje, dat wordt gebruikt sinds dag nul. Katoenen dekentje van Baba babywear van dezelfde winkel
 
Leuk hemdje Froy&Dind bij de Grashopper

nieuwe haakkatoen en haaknaald
Ik probeerde met nog wat restjes acrylwol deze nieuwe steek uit, de' ripple stitch' naar dit patroon.
21ste week

9 opmerkingen:

  1. Goed geshopt!
    Ik heb een vintage bedje voor de baby, maar dan moet je wel sneller wisselen naar een volgend bedje,
    want die zijn meestal niet zo hoog... dus niet meer veilig vanaf ze zich kunnen optrekken en rechtstaan...
    maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi buikje Tine!
    En inderdaad wat 'n leuke spulletjes, baby zal blij zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was gisteren ook in Leuven. Ik denk niet dat onze wegen elkaar gekruist hebben. Ik had gewoon nood aan een beetje Hexagoon...
    Ik heb ook al eens staan twijfelen voor zo'n vintage bedje. Onlangs zag ik zelfs een super schattig exemplaar in fel blauw met bamby'tjes. Maar meestal zijn ze inderdaad te laag.
    Mooi buikje! Geniet nog van het nestelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg al een poosje je blog en sta er steeds van versteld welke mooie dingen je scoort voor je kindjes én interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes! Daar word je vrolijk van :) Ik vind je jurk ook erg leuk, is dat er een van king louie (als ik het mag vragen)?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De ripple switch ziet er mooi uit! Dat zal een mooi dekentje worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleurtjes bij elkaar, zie al uit naar het volgende dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spullen en al een mooi buikje! :-)
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen