zaterdag 13 februari 2010

Award2


Ik kreeg vandaag een beautful blogger-award van Kamiel&Odille.

De 7 feiten over mezelf:
- Ik geef graag cadeautjes, overal waar ik kom zie ik potentiƫle cadeautjes. Ik koop die dingen dan en zet ze thuis weg tot de volgende reden dat ik ze weer kan wegggeven. Ook het inpakken vind ik heel leuk, met mooi inpakpapier, lint, kaartjes enz...Ik moet nooit zoeken naar een cadeautje, wel naar de reden om het te kunnen weggeven, Give-Aways vind ik dan ook heel leuk om te doen.
- Ik reis graag, liefst naar warme landen, omdat ik een inwendige batterij heb ingebouwd die werkt op zonne-energie. En die batterij is nu bijna leeg dus ik hoop bij Pasen weer even weg te zijn, eerder maakte ik al een reis (ontwikkelingshulp,4 maanden) naar Ghana en vorig jaar reisde ik drie weken met de rugzak door Marokko.
- Ik praat veel, te snel voor van Limburg afkomstig te zijn en graag.
- Ik heb een tekentalent geerfd en ben hier wel blij mee omdat het vaak handig is als je wat creatieve dingen wilt doen. Zo naai ik niet vaak met een patroon (ben ook nog niet aan kleren maken begonnen) maar teken ik met de losse hand een figuuurtje op het stof. Of ik beteken porseleinen bordjes. Ik teken continu, ook op het werk als ik telefoons heb gedaan, staan mijn papieren vol bloemetjes.
- Ik ben hoog sensitief dit kan voordelig zijn in mijn werk maar ook nadelig. Ik voel veel dingen feller en sneller aan dan anderen. Ik heb vooral last van 'harde' prikkels (ze komen 'n beetje ongefilterd binnen)zoals fel licht (vooral TL lampen), slechtgezindheid van anderen, te harde muziek, ruis op achtergrond, te felle geuren.. dus heb ik vaak ook rust nodig, stilte...Ik heb sneller door dan anderen wanneer mensen liegen of niet te vertrouwen zijn, en dit is soms ook lastig.
- Ik deed 12 jaar kunstacademie en vind het jammer dat ik dat nu niet meer doe
- Ik heb een niet creatief beroep gekozen (vroedvrouw) maar besef dat je overal wel 'n beetje creatief moet zijn om je job goed te kunnen doen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Tiene,
    gefeliciteerd met je award, en wat heb je die vragen mooi beantwoord. Eerlijk gezegd denk ik dat je op je mama lijkt en dat is een groot compliment. Lieve groet en fijn weekend van Sonja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, leuk om te lezen. Grappig, een inwendige batterij op zonne-energie :) En inderdaad, cadeautjes geven is leuk! Ik heb ook zo'n doos met cadeautjes voor ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 12 jaar kunstacademie? Dat is knap!
    Mijn zonnenpaneel moet ook weer eens een keertje opgeladen worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen