zaterdag 9 oktober 2010

My Etsy weekend finds

Tiene vertrekt morgen naar Istanbul met een lege rugzak en komt volgende week terug met vermoedelijk een rugzak vol juwelen, kleren, sjaals, sjakoskes, na het plunderen van de Grand Bazaar....Tot binnenkort!
Hieronder nog enkele herfst vondsten op Etsy.


80s Mustard Warm Cardigan van Perchtmilk



4 Card Set - Recycled Kraft Paper - Wings and Fins van Thecraftpantry



X-Large Pleated Bag in Autumn Leaves van EdensWake



The Juliette necklace van NewFashionedWhisper



Sleepy Red Forest Fox Plush van Sleepyking

9 opmerkingen:

  1. Ik kocht Flow vandaag (na even zoeken) op aanraden van jou ... ik las het hier ;)
    Dik de moeite! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh, wat een leuke vondsten! Love the Pleated Bag!
    Veel plezier in Istanbul!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel plezier, ben benieuwd waar je mee terug komt, hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar vind je Flow? Bij de plaatselijke krantenwinkel hoorden ze het in Keulen donderen toen ik ernaar vroeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marie: Ik heb Flow in Hasselt gevonden bij een gewone dagbladhandelaar maar probeer eens in een IMS (zo'n grote dagbladhandelaar). Ik weet er zijn in Antwerpen en Hasselt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij de Press-shop vind je de Flow ook!

    BeantwoordenVerwijderen