zondag 2 januari 2011

Wat te doen met 1 handschoen?



handleiding hier

10 opmerkingen:

  1. Maar zeg, wat knap!
    Zeggen dat ik een paar weken terug heel wat eenzame handschoenen heb weggegooid omdat mijn hoop de tweede ooit terug te vinden was vervlogen :-(
    Maar vanf nu weet ik wat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is wel schattig hoor. ik heb een lederen handschoeen en daar kan ik niet makkellijk in naaien, maar ik ga dit zeker onthouden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooo, ik heb net een stapeltje weggegooid!!! Dit is echt te leuk. Nu maar hopen dat ik snel weer een handschoen verlied, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, zo tof gevonden! =) Ga ik zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Een tijdje geleden zag ik op je blog een super leuk vosseutsje. Bij toeval vond ik het patroon. Kijk maar eens op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen