vrijdag 20 januari 2012

Flat Life

Oh wat is het al een tijdje rustig hier op mijn blog...mede door het feit ik verhuisde begin dit jaar, en dus ook ging samenwonen met het liefje.
We wonen nog steeds in centrum van Hasselt, alles op loopafstand, heel leuk..en een gezellig appartement met tuintje en zonnig terraske.
Vroeger zei ik altijd dat ik mezelf nooit in een appartement zou zien wonen, nu zie ik alleen maar de voordelen, genoeg ruimte en toch niet te veel poetswerk, weinig stookkosten én super gezellig. Goed voor de komende 3 jaar!
Ik heb nog een extra kamer die ik nu weer kan inrichten als crea-kamer, de mensen die mijn blog volgen weten dat ik daar niet zonder kan, niets zo erg als steeds weer je materiaal te moeten bijhalen en opruimen.
Ik plaats binnenkort een foto van de hobbykamer, de tuin enz, de rest is al redelijk in orde, hieronder zie je wat foto's.
De muren zijn nog niet geverfd, omdat 'wit' energie geeft in de winter en we ook wel wat lui waren en er meteen in wilden zonder eerst te moeten verven. De rest is een mix van rommelmarkt, garageverkoop, kringloop, dingen gevonden op straat, Ikea en gekregen afdankertjes.
Ik ben een grote fan van Pinterest deze dagen, er is veel leuke inspiratie te vinden en je hoeft in tegenstelling tot 'n blog niet veel te schrijven :)





























25 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, ik hou van je mix van stoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw zoooo leuk!!(Ik heb net hetzelfde nachtkastje, hihi, gekregen van de oma van mn vriendje. Ik kocht er een nieuwe rood-met-witte-stippen knop voor bij Emily Puck, misschien nog een leuke tip...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw heel gezellig! Ik vind niet dat het nog nodig is om de muren anders te schilderen hoor, jullie hebben het fijn genoeg aangekleed en het heeft langs de andere kant wel iets 'straks', misschien dat het met een kleurtje op de muur allemaal wat te druk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes samen in jullie nieuwe woonst. Het ziet er allemaal supergezellig uit!! En vol spanning wachten we op het vervolg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt heel mooi! Ik vind dat wit ook best wel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er helemaal geweldig uit! Die verschillende stoelen, de kleurtjes, de rustgevendheid van het wit... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, komt precies uit 'de boekjes'! :-) En wij hebben hier een nichtje staan van jullie salontafelke: ook zo'n deftige pootjes en die ingelegde rood-wit-zwarte steentjes.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is echt een supergezellig huis!
    You've got that feel. Prachtige meubilairstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk om binnen te kijken. ziet er zo gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een rust, wat een heerlijke plek! En wat heb jij dat fantastisch ingericht! ik word er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihihi! ik herken wel wat van je spullen ;) Ik heb dezelfde ikeastoelen, ik kocht ooit de ikeamand voor het speelgoed van mijn ex-stiefkleinzoontje ( wat een woord eigenlijk ) en heb hetzelfde tv-meubel ! Maw : je hebt goeie smaak ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi gedaan, ik heb het voor je bijzettafeltje naast de zetel,
    veel plezier in jullie nieuwe stek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, ziet er echt super uit. Een hele eigen stijl ook, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke collectie stoelen zie ik daar!!
    En die wereldkaart is ook super! Ik heb een oude hangen van Europa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Slim om die boxen in houten kistjes te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een supermooi ingericht huis heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, ziet er gezellig uit!
    Een vraagje: Wij zijn al lang op zoek naar van die smalle plankjes zoals jij boven de zetel hebt hangen. Heb je die zelf gemaakt of kun je dit zo ergens kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal super! Vraagje: waar heb je die toffe wereldkaart gevonden? Ik ben die al een paar keer op internet (afbeelding) tegengekomen, en nu zie ik hem hier! Ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag eline, kijk naar mijn laatste post!! ik kocht hem op een garageverkoop

      Verwijderen