maandag 16 december 2013

New home

Waar ik blij mee ben in ons nieuw huis is 'het licht'
er valt altijd heel schoon licht binnen.
En er is een zuidgerichte tuin, een noodzaak
voor een zonneklopper als mezelf, dus ooit komt er een mooi terras en gezellig tuin.
De werken aan het huis gaan wat traag naar mijn zin, zeker omdat deze moet gebeuren tussen babyperikelen, feestjes en 'gaan werken'...vanaf volgende week hebben wat dagen vrij en kunnen we in actie schieten.
Viktor leert veel bij, veel 'staan' want zitten is veel te saai geworden, zijn acht-maanden sprong is bijna voorbij gelukkig..
   
 tenen krommen
 overdaad aan (tweedehands) speelgoed
 in de zetel klimmen
rechtstaan

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk veel licht binnen. Dat maakt een mens altijd extra goed gezind. Stap voor stap komen jullie er wel met de verbouwingen. En dat stappen zal bij Viktor ook niet lang meer duren. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik op zone schone granny mocht liggen.....bleef ik liggen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heel tof uit, dat huis van jullie!
    Flor lijkt zitten over te slaan, net als Vikje vind hij staan leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk licht en klussen...dat gaat altijd te langzaam toch? Sterkte met de 'vrije' dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk met al dat licht. Hopelijk vlotten de verbouwingen ook goed! Enne.. zitten is overrated, als je staat kun je veel beter zien wat iedereen doet, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha mooi hoe ze dan zo staan op die beentjes! En binnenvallend licht is zo belangrijk. Ik weet hier in huis precies de plekken waar ik moet zijn op welke tijdstippen, in de winter vind ik dat helemaal belangrijk! Fijne feestdagen voor jullie en succes met het klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd naar het vervolg! Is dat jullie nieuwe zetel? Ik volg je zetelzoektocht al eventjes op pinterest, we zijn zelf ook op zoek...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee dat is de oude, die blijft staan in appartement, we gaan nu ikea karlstad nemen denk ik

      Verwijderen