vrijdag 27 november 2009

Enkele handgemaakte dingen



Ik gebruik graag fleecestof, dit gecombineerd met fel gekleurd katoenen stof, vaak met leuke (afrikaanse of vintage) prints, bolletjes, figuurtjes, vichyruitjes,...
Hier gebruikte ik blauw, groen, oranje en bruin fleecestof van mijn favoriete stoffenwinkel 'Pauli' in de Mechelsestraat in Leuven en gekleurd katoenen stof. Het dekentje is 100-75 cm groot en ideaal voor in de maxi cosi, wieg of als plaid.
De babyslofjes maakte ik naar een patroon van www.Homespun-threads.com
De girafjes, poes, aap, bandiet, gitaar, vogel, krokodil en het hartje tekende ik zelf, de labeltjes trekken de aandacht van baby's. Het belangrijkse wat mijn stijl typeert is KLEUR, KLEUR, KLEUR en hier en daar een label.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten