woensdag 6 maart 2013

Imps & Elfs

U denkt nu, dat voornemen van de vorige  post is al mislukt, maar nee hoor dit pakje kwam vandaag aan maar was vorige week al besteld en dat voornemen ging pas in vanaf gisteren :) Het zijn kleertjes van Imps & Elfs, het Nederlandse merk dat zij me leerde kennen, ik bestelde ze bij de webwinkel Lunabloom. Prachtige fair trade kleertjes van 'organic cotton'. Er is ook een outlet-hoekje.
Ik kocht een muntgroen pakje, blauw broekje, grijs t-shirt en grijs kruippak (in maten 62-68). Super mooie kleertjes met leuke details (zo staan op de vier knoopjes van het groene pakje de letters LOVE onder elkaar genaaid, iets wat niet meteen opvalt).
  
  
   
Lunabloom heeft ook nog andere leuke merken zoals Kidscase, Bobo Choses, Ferm Living, Esthex, Blabla Kids, Easy Peasy, Petit Pan, Smafolk enz...
Ik kocht ook nog een hertrammelaar van het Deense Sebra, waar ik eerder al een gehaakte olifant van vond.

12 opmerkingen:

  1. I <3 Imps&Elfs ,,, Das superzacht allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Zij' is heel blij dat je ze leuk vindt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o lieve kleertjes en ook echt een super mooie kwaliteit. Daar gaat baby vast heel gelukkig van worden :)
    Ik moest ook lachen om de 'sponzen' short enzo. Wij in Nederland noemen dat materiaal badstof, maar ik vind sponzen ook wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kruippakjes zijn zo fijn! Ik ga ook eens kijken wat ze daar nog meer voor leuks hebben in de shop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Tine!

    Er zijn 'n aantal leuke 'geheime' facebookgroepen waar dit soort baby/kinderkleertjes (retro, Scandinavische merken, etc..) tweedehands (en soms nieuw) gekocht en verkocht worden. Een aanrader voor in de toekomst! (Aangezien je nu even niets meer mag kopen. ;-))

    Leuke blog trouwens, nog maar net ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken al die leuke merken :-) en wil je ook één tippen. Een tikkeltje anders, maar ook heel leuk. www.boden.uk Niet zo duur, kwaliteit en snelle levering. En webshop Kleinesam, Pepatino,... Nu ben je nog even zoet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gisteren 2 dezelfde pakjes besteld! Ik koop Imps & Elfs meestal via kleertjes.com. Af en toe interessante afprijzingen en ook veel kleine maatjes. Blijf er maar even weg :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. www.pepatino.be
    www.musjes.com
    www.baba-babywear.be
    www.lilybalou.be
    www.retrorockandrobots.be
    www.goldfish.be
    www.kiddiffit.be
    www.okaïdi.be

    Om er een paar te noemen ;-)
    Veel shopplezier!

    BeantwoordenVerwijderen