maandag 24 juni 2013

Bye Google Reader, Welcome Bloglovin'

Nog 3 weken en dan stopt Google Reader ermee, je hebt dus nog even tijd om je lievelingsblogs over te zetten en hopelijk je eigen volgers te behouden.

Wie mijn blog en mijn vintage - handwerk- baby- avonturen nog verder wil volgen, kan mij ook volgen via Bloglovin', klik hier op de blauwe knop 'follow' en dan kan je zelf een groep maken met je lievelingsblogs. Ik krijg dagelijks een handige update via email met mijn favoriete blogs.

Ik ben superblij met mijn 572 volgers, hopelijk volgen er wat mensen ook via deze nieuwe weg.


6 opmerkingen:

  1. Ik heb me ook net aangemeld bij Bloglovin en ik volg je daar alvast verder! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zette alles al een tijdje geleden over, dus je hebt minstens 1 Bloglovin'-follower :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook al een tijdje overgeschakeld. Maar Google Friend Connect blijft ook bestaan, dus ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik volg je niet via een reader, ik zit aan mijn limiet (die ik mezelf opgelegd heb ;) ), maar ben wel altijd blij op facebook te zien dat je een nieuwe blogpost gepost hebt! er zijn dus nog meer vaste lezers dan de officiƫle volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen