donderdag 27 juni 2013

van de Hema

Als je al die mooie nieuwe schoolspullen van Hema ziet, zou je zo weer naar school willen gaan. Mooie washi tapes, etiketten, notitieboekjes, stempels met fluo inkt ..dat was er allemaal niet toen ik naar school ging, dus nam ik nu maar wat leuke spullen mee :)
 Leuke boekenleg magneetjes
je hebt nooit stempels genoeg!

Ik kreeg een baby en er kwam dus een niet te genezen Hema verslaving bij :)
Die baby doet het trouwens super goed, slapen, eten (borstvoeding) en spelen, het is altijd dolle pret. Drie maanden ouderschapsverlof zijn ingegaan dus we kunnen hier nog wat verder genieten.

Hieronder Viktor in twee pyjamas uit 1972 die ik vorig jaar, toen ik pas zwanger was, kreeg van iemand die ze netjes 40 jaar lang bewaard had (toen wist ik nog niet het een jongen of een meisje ging zijn.)
Ze zijn wat meisjesachtig, maar wél heel schattig!
 
13 weken

18 opmerkingen:

  1. Wat een schoon ventje zeg!
    Ik moet precies ook nog eens naar de Hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, onze zonen hadden ook de kruippakjes van hun vader aan als baby ... die mijn schoonmoeder heel zorgvuldig bewaard had !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha zalig! Wij hadden heel vergelijkbare vintage exemplaren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Man, wat een schattige ventje is die Viktor van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, dat schattig snoetje! Zo'n lachebekje! En ben het helemaal eens met je 'stempel-visie': nooit stempels genoeg... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb een stempeldoos aangelegd, mijn moeder heeft zelfs een stempelkast

      Verwijderen
  6. Die laatste foto!! En uitgebreid Hema-aanbod vond jij, ik vond enkel brede masking tape met sterren, zal nog eens terugmoeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er stonden ganse rekken vol schoolspullen sinds deze week, allemaal themas, veel tapes, ook bredere enz

      Verwijderen
  7. maar zo een schoon kind die zoon van jou!!! echt prachtig... en hij lacht al zo guitig! de lady killer... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Precies een popje als je hem daar zo ziet liggen :-)
    Leuk dat je er nog 3 maand ouderschapsverlof kunt aan vastknopen! Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik ontdek net je blog! En een super leuke ontdekking dus ;-)
    Ik ga je zeker blijven volgen! :-)
    Groetjes, Adinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's! Wat een lieverdje.

    BeantwoordenVerwijderen