woensdag 8 februari 2012

Sleutellinten



Je krijgt ze wel eens op festivals, van die kleurige keychords met een of andere sponsoring op. Volgens mij belanden die dingen vaak in de vuilbak, wat zonde is, want je kan ze gemakkelijk om maken naar mooiere exemplaren met bijvoorbeeld geborduurd lint. Ik kocht een paar jaar terug een ganse zak van die lelijke dingen in de kringloopwinkel waar ze met z'n allen verbannen waren in een hoekje. Alles is namelijk te pimpen tot iets leuks, dacht ik.
Ik kan niet meer zonder zo een keychord, met zo'n lint vind ik altijd mijn sleutels terug in mijn tas.
Ik kocht verschillende rollen mooi lint toen ik op reis was is Istanbul...droomplaats voor mensen die houden van stofjes, lintjes en ander naaigerief. Je kan ook lint vinden op rommelmarkten en in naaiwinkels!






2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhangers. Ik vind de geborduurde linten helemaal geweldig. Nostalgie! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk :D echt een tof idee !

    koen

    BeantwoordenVerwijderen