zaterdag 20 februari 2010

SWAP?

Iemand zin in een 'swap'? De uitdrukking is afkomstig van het Engelse werkwoord "to swap" (ruilen, omwisselen). Dus ik bied iets aan en iemand die dit leuk vindt, stuurt iets anders leuk in de plaats. Wie graag wil swappen, laat een berichtje achter.

Aangeboden: een originele vintage knopenkaart met 12 mooie rode bloemenknoopjes van het merk 'Mode', afkomstig uit een oude naaiwinkel. Moeilijk om te vinden tegenwoordig.

De SWAP gaat door met Vero, ze reageerde het eerste op dit bericht, ben benieuwd!





8 opmerkingen:

  1. Hmm toeme, ik heb niets interessants om mee te swappen :( Zo'n mooie knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n mooie knopen!!! ik wil zeker een ruil doen. mag het iets anders zijn dan knopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer leuk ideetje
    zal eens zoeken of ik het juiste swap materiaal vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooohhhh de knoopkes waar ik verliefd op ben!
    'k zou wel willen, maar ik ben nog met je eerste cadeauke bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh merci, 'k zal eens zoeken morgen want kan dienen tegen die mooie knopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kaartje zonder de knopen is waarschijnlijk ook al geld waard... retro ten top :-)

    BeantwoordenVerwijderen