woensdag 12 mei 2010

Mijn jaren 70 zetelkes

Eerder vertelde ik al over mijn rommelmarktzetelkes die ik zondag kocht. Ik zag ze staan van ver, met een papier op met de vermelding '2 euro', dus meegenomen zonder twijfel. Ze krijgen misschien een nieuw Ikea overtrek, al zijn zo ook wel oke. Ze zitten heel goed, zijn heel licht van gewicht en passen perfect tussen mijn andere rommel :) En rommel genoeg dezer dagen, dat bewijzen onderstaande foto's. Een fijn (hopelijk lang) weekend gewenst iedereen!











12 opmerkingen:

  1. WAAAAAAUW !!
    En dat voor 2 euro 0_o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 euro maar?! Wat een goede koop zeg, ben jaloers, zoiets tref ik nou nooit... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die rommelmarkten die jij bezoekt, moet ik dringend ook eens vinden! Ik heb hier alleen nog maar supervondsten zien passeren op je blog. Ik vind op rommelmarkten alleen maar... rommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg, moeten wij allemaal naar Limburg verhuizen of wat! Dat kan toch niet eerlijk zijn dat alle goeie vondsten ginder geconcentreerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. daar zou ik ook niet aan twijfelen voor twee euro! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. check http://www.wattedoen.be/rommelmarkten/ hier zijn ieder weekend wel rommelmarkten en garageverkopen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooh leuk! Ik zou ze niet overtrekken, ze zijn perfect azo! Ik zou ook niet twijfelen, ook al heb ik nu geen plaats ervoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amaaaaaai wat een zalige vondst is dat jong! Twee euro voor zo'n blitse stoelkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. suuuuuuper!

    Alleen... rommel? rommel?
    Ik zie geen rommel of miskijk ik mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 euro maar? Waaw, wat een koopje! Ik zou ze ook niet overtrekken. Ze zien er heel erg vintage uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen