donderdag 20 mei 2010

Naaihoekjes

Ik zag vandaag bij Liezelmoedertje haar nieuwe naaihoekje. Alijd leuk zo binnenkijken bij andere blogsters.Misschien is het wel leuk hier een 'stokje' van te maken. Zo kunnen we elkaars hoekjes zien en misschien wat tips opdoen bij 'n ander. Dus showen maar die naaiateliers!

De tips die ik heb:
- een scharenrekje met haken! Te koop bij Ikea en onmisbaar als je aan het naaien bent. Ik hang er mijn stofschaar en gewone draadschaar aan.
- Bokalen met knopen. Ik gebruik geleibokalen met schone deksels en sorteer ze op kleur.
- Een goede lamp, deze komt ook van Ikea en is redelijk straf, en dus handig voor te naaien. Ook daglicht is belangrijk.
- Het burootje is ook van ikea, superhandig met het rekje erboven.

Iedere vrouw verdient een naaihoek! Klik op de foto's voor een grotere versie.

hier nog redelijk leeg:


me vlagjes:


met bokalen op het rekje;

15 opmerkingen:

  1. ooh, de max dat uw vogelkooitje ook aan die haakjes hangt. tis een heel leuk naaihoekje, tine, echt inspirerend en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo ordelijk man, volgens mij is dat niet echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar... uw naaimachien staat op de vensterbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stop! straks is er geen plaats meer voor t naaimachien!
    Maar wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wooooooow.... 't is gewoon een meditatieplekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woooooooow... 't is gewoon een meditatieplekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een fantastisch naaihoekje. Ik wilde dat ik een eigen naaihoekje had, maar ik ben bang dat het gewoon de eettafel blijft tot de kinderen het huis uit zijn (en dat duurt nog een heel leven lang aangezien de oudste 5 is en de jongste 1).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. och alee nogal een die een eigen naaihoekje heeft! jullie zijn toch allemaal pietzakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik wou dat ik een naaihoekje had! Hier is dat gewoon de living/eetkamer. Maar dat heeft ook z'n charmes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals in een boekske. Volgens mij is dat ook niet echt!
    Waar ligt de rommel!
    En de naaimachine op de vensterbank is echt Niet handig :-)
    Ik heb geen plaats voor een naaihoekje. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. er is regelmatig rommel hoor maar voor de foto ruim ik wel wat op, ik zet men naaimachine meestal op de vensterbank zodat ik wat plaats heb voor andere dingen te maken, ik naai voor de moment niet zo veel eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan. Van waar heb je die bureau? Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wou ik ook vragen, waar heb je het bureau gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen