zondag 9 mei 2010

Rommelmarkt***

Ik ging naar de rommelmarkt van Alken en kwam terug met 7 oude (school)boeken (over vogels, plantkunde, ontleedkunde, Franse grammatica, leesboeken: 50 cent per stuk), een glazen dienblaadje met rozen (2,5 euro), geborduurde roos in een kadertje (0,20 cent), een seventies rieten wasmand (4 euro) en twee vintage zeteltjes (2 euro per stuk).

De boeken zijn gewoon al mooi omwille van de kaft, de geur en de prentjes die erin staan, ze kunnen dienen voor postkaarten te maken, labels of hangertjes of om gewoon op de kast te zetten. Een wasmand had ik al langer nodig en deze is goed groot en met een leuk stofje bekleed.
De zeteltjes waren een koopje! 2 euro per stuk, meenemen dus! Misschien bekleed ze ik later met een frisser stofje, ik post later een foto van de zeteltjes (ik moet ze nog gaan ophalen) en de Give-Away komt er ook vanavond op.






























9 opmerkingen:

  1. Daar zitten leuke spulletjes tussen! Fantastische leuze, "Zonder medelijden voor de dieren..."!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een vondst! Mooie spulletjes hoor!


    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaa, nu knaagt het ze, jaloers! Al die mooie boekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo, die boekskes!!!
    wat een vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuke dingen gevonden!
    Ik wou eerst ook nog gaan aangezien ik in Alken woon ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die schoolboekjes (en vooral dat vogelboek!) zijn super... ik zal nog eens op de Oma hare zolder moeten kruipen, want die heeft zeker ook nog zo'n dingen liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw leuke dingen indeed! Van die oude boekjes heb ik ook veelvoudig gekocht toen ik mijn Milow boek maakte! Altijd leuk om te gebruiken! Ben ook wel benieuwd naar de stoeltjes! En ik denk dat ik de mand wit zou spuiten, dan zie je dat stofje wat meer ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de leuke moederdag uitstap. En we hebben gescoord, ook niet slecht hé.
    Goeie aankopen hoor, wanneer gaan we nog eens?
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn bompa heet Jos Vanrooy (wel in 1 woord) net als de schrijver van dat boekje 'grond'. Grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen