donderdag 5 augustus 2010

Jurkjes

Als er nu iets is wat een vrouw nooit genoeg heeft dan is het wel kleedjes. En aangezien ik in tegenstelling tot vele bloggers hier, niet in staat ben ze zelf te maken moet ik ze wel kopen, vandaag leidde dit tot niet 1,2 maar 3 kleedjes..twee blauwe en een gebloemd. Het was er beetje over, 3 ineens maar ik kon het niet laten. Ik ben niet materialistisch maar soms laat ik me eens gaan. De winter heeft schone kleren in petto, allemaal bloemetjes en vintage stijl. Heel goed want ik hou niet van zwart/grijs.







Verder nog een paddestoelring gemaakt en hopen pakjes verstuurd!

17 opmerkingen:

  1. Hele mooie exemplaren: mijn favoriet is het derde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, vooral die eerste vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, ik word groen van jaloezie geloof ik! ;) Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal mooi, maar nummer 2 vind ik toch mijn favoriet :)
    Ik ga blij zijn als ik dit allemaal ga leren van mijn oma, zo kan ik goed wat geld uitsparen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, het tweede is mijn favoriet! Van waar komen ze? Ze zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat tweede jurkje... Waar heb je die gekocht? Die is namelijk GEWELDIG!

    Liefs, Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleedjes, die met de bloemetjes is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kleren van welke winkel komen ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iemand is in de Zara geweest :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie jurken zeg, vooral die gebloemde vind ik echt heel erg mooi.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een mooie! En wat een heerlijke zomerfoto's al eerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nummer 2 is ZALIG!
    Lang geleden dat ik nog in de Zara kwam, misschien toch maar weer eens doen dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hou je van blauw? ;-) Heel mooi!
    En ik vind je juweeltjes ook prachtig!

    Erynn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi... Een vriendin van me heeft het eerste, ik heb het tweede en mijn zus heeft het derde. : )

    BeantwoordenVerwijderen