maandag 16 augustus 2010

Te winnen

Nog 2 dagen en ik verloot de winnaar van mijn ring Give-Away! Ik heb de datum vervroegd omdat ik vrijdag op Pukkelpop zit. Waag dus je kans door een berichtje te posten :)



Ook een prachtige weggever bij fotografe Melissa Milis. Je kan er leuke dingen winnen, klik dus hier en laat een berichtje achter op haar blog.



Deze dagen heb ik weinig bloginspiratie, er wordt weinig gefabriceerd, het is nog steeds verlofperiode op het werk en dus drukker door vervangingen en de tijd ontbreekt me. Het is weer een babyboom. Ik lees wel de blogs van anderen, wat ook leuk is natuurlijk!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Tiene !
    Bij jullie ook babyboom, hoor ik ! Niet te doen, hé ? Bij ons ook !!! Eigenlijk al de hele zomer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tiene,
    Heb je interesse voor een Pay it forward?
    Ik doe namelijk mee maar omdat ik een beginnend bloggertje ben is het moeilijk.
    Ik beloof alvast dat in mijn 'pakketje' voor jou, wat van dat lint zit dat je mooi vond. :)
    Laat maar iets weten, als je het te druk hebt begrijp ik het ook natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tiene,
    Maak jij die juweeltjes zelf?

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen