maandag 23 juli 2018

Poppenbedje

Ik kwam dit leuke poppenbedje tegen in de soldenhoek (van deze winkel) en kon het niet laten staan. Alhoewel ik een dochter heb (nu 3,5 jaar ondertussen) met een niet zo grote interesse in poppen en alles wat erbij hoort, kan ik het vaak toch niet laten deze dingen ons huis in te smokkelen. 
Misschien komt de echte poppenfase nog wel...voorlopig houdt ze meer van kampen bouwen, voetballen, klimmen, speeltuinen, dansen en knutselen.
In de bakfiets past werkelijk alles
 
Het bedje is oke zoals het is, maar een Petit Pan lakentje is toch altijd mooier dus werden de lang gespaarde stofjes boven gehaald. 10 minuutjes werk met mijn nieuwe Bernina (ohja ik heb sinds kort een nieuwe geweldige naaimachine) en het was klaar!
 
 Misschien moet ik meerdere matrasjes maken en er een erwt onder verstoppen...

 Nu hopen dat Stella het ook zo mooi vindt. De prinsessenpop kan eindelijk snoezen (deze komt van dezelfde winkel trouwens en kreeg ze voor haar derde verjaardag).
Eerder hermaakte ik al deze poppenkoets en dit bedje. Op de creatieve planning staat nog een zelfgemaakte pop maar ik zit nu in een 'borduurfase' (nieuwe hobby), wie wil kan me volgen op Instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten