zondag 21 maart 2010

Vogelkooi

Voor mijn nieuwe woonst: een gele vogelkooi.

7 opmerkingen:

  1. heel schoon, wellicht ga je er geen vogelke in steken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kwas er aan het denken maar misschie is dat toch niet zo een goed idee, ik heb een keramieken vogelke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Waar heb je die gevonden?
    Vogelkooitjes zijn ook heel goeie lusters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Keischoon !
    Waar heb je dat op de kop kunnen tikken ?
    Wil er ook zo 1.

    liefs
    Miss Baptista

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooi! ik ben gek van vogelkooitjes, al zou ik er nooit een vogeltje in steken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél schoon, zou ook in mijn nieuwe huis passen, maar ik hou niet van vogels (maar keramieken kunnen er nog niet mee door)

    BeantwoordenVerwijderen